کاسه داغ تر از آش ؛ اصرار روزنامه همشهری به افزایش قیمت بنزین ؟

کاسه داغ تر از آش ؛ اصرار روزنامه همشهری به افزایش قیمت بنزین ؟

14 آبان 1401 605 نمایش

خبر تصویری – روزنامه همشهری نوشت: شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران با تکذیب شایعه افزایش قیمت بنزین اعلام کرد: افزایش قیمت بنزین به هیچ‌وجه در دستور کار شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران نبوده و این شایعات از اساس کذب است.

روشن است که شرکت یاد شده در مقام تصمیم‌گیرنده درباره تعیین قیمت فرآورده‌های نفتی ازجمله بنزین نیست و تنها مجری تصمیم دولت است و از این جهت، تکذیب شایعه افزایش قیمت بنزین از سوی شرکت مجری مبنا ندارد.

با این حال سؤال اینجاست که درصورت افزایش ناترازی بین تولید و مصرف بنزین، سیاست دولت و وزارت نفت چه خواهد بود و تا چه زمان می‌توانند بنزین را با قیمت فعلی حفظ کنند و با این تصمیم آیا می‌توان جلوی روند فزاینده مصرف را گرفت؟

پ ن :واقعا به همشهری بایدلقب مردمی ترین روزنامه داده شود…ازشهرداری آنچنانی باید هم روزنامه این چنینی انتظارداشته باشیم مصداق کامل کاسه داغ تر از آش !که میگین همین روزنامه است..مردم کمرشان زیربارگرانی وهزینه های زندگی دونیمه شده آن وقت روزنامه ای که ارگان یک سازمان خدماتی است که وظیفه ای بالا ترازخدمت به شهروشهروندان ندارداینطوربه جاده صاف کن افزایش چندباره قیمت بنزین تبدیل شده وبیشترازخودمتولیان و شرکت نفت سنگ افزایش قیمت بنزین رابه سینه میزند

پیام بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *