video

همایش احسان و همدلی به میزبانی بانک پارسیان برگزار شد

19 آبان 1400 686 نمایش

همایش احسان و همدلی به میزبانی و حمایت بانک پارسیان و مشارکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، سازمان برنامه و بودجه، سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور، بیمه ایران، بنیاد احسان، بنیاد رودکی و بانک توسعه تعاون برای کمک به مردم زلزله زده اندیکا، لالی و بازفت برگزار شد.

این همایش با حضور هنرمندان و اجرای برنامه های فرهنگی و هنری همراه بود و مدعوینی از استان خوزستان با رعایت پروتکل های بهداشتی در سالن اصلی تالار وحدت در این برنامه حضور داشتند که همزمان شبکه استانی خوزستان نیز پخش این برنامه را بصورت زنده از شبکه محلی همین استان پوشش داد.
در ابتدای مراسم، بهرام هنرپرور، مدیر روابط عمومی بانک پارسیان، به نمایندگی از دکتر پرویزیان، مدیرعامل این بانک ضمن خوشامدگویی، به رسالت و مسئولیت های اجتماعی بانک پارسیان اشاره کرد و گفت: بانک پارسیان در همه مقاطع به ویژه در زمان بروز حوادث و بر حسب وظیفه و رسالت مسئولیت‌های اجتماعی خود در کنار هموطنان خود حضور داشته است تا در شرایط سخت ناشی از حوادث و بحران ها بتواند اندکی از آلام آنان را بکاهد.
وی با اعلام برخی از مصادیق مسئولیت های اجتماعی بانک از جمله طرح گازرسانی به مناطق محروم گفت: بانک های خصوصی بر حسب وظیفه نوع دوستی همواره نسبت به انجام مسئولیت های اجتماعی خود اهتمام لازم را داشته اند.
پیام بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *