video

مادران در تهران ، آقازاده ها در خارج /مناظره ای از جنس طلبکاری!

9 بهمن 1401 750 نمایش

خبر تصویری – برنامه شیوه شنبه هشتم آبانماه میزبان انسیه خزعلی معاون رییس جمهور در امور زنان و معصومه ابتکار به عنوان معاون رییس جمهور در دولتهای اصلاح طلب بود .

این مناظره در حالی برگزار شد که هرکدام از طرفین سعی داشتند  با توجه به دیدگاه خود مواضعی نزدیک به موضوعات و مشکلات روز جوانان و زنان داشته باشند.

زن ، زندگی ، آزادی – شنیدن صدای دهه هشتادی ها – عدالت جنسیتی – سند 2030 و…از جمله مواردی بود که هرکدام از میهمانان برنامه در خصوص آن نقطه نظرات خود را بیان کردند .

نکته جالب اینکه در این مناظره هیچکدام از میهمانان سخن و یا انتقادی از حاشیه های اصلی نفر مقابل که همانا آقازاده هایشان بود نکرد .

معصومه ابتکار که در سالهای مدیریتش در کشور که بارزترین آنها معاون رییس جمهور در سازمان حفاظت محیط زیست و نیز معاون امور زنان رییس جمهور بود حاشیه های فراوانی در خصوص فعالیت همسر و پسرش داشت و اکنون پسر وی در آمریکا به سر می برد و انسیه خزعلی نیز پس از تکیه بر صندلی معاونت رییس جمهور حاشیه حضور فرزندش در خارج کشور و شرکت تولید وی پی ان نام وی را بر سر زبانها انداخت. تا جایی که وی منتقدین و رسانه ها را تهدید به شکایت کرد .

حالا این دو در تهران ، از سیاست ها و عملکرد یکدیگر انتقاد میکنند و برای جوانان و زنان ایران سیاست گذاری می کنند از یکدیگر طلبکارند و آن دو در خارج از کشور…!

پیام بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *