تجهیزات بیمارستان مهریز تامین می‌شود

10 مهر 1398 153 نمایش

 معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز چهارشنبه از طرح توسعه بیمارستان مهریز یزد بازدید و با قدردانی از اقدام‌های انجام شده گفت: بلافاصله بعد از اتمام طرح توسعه این بیمارستان، تجهیزات مورد نیاز را تامین خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار سایت خبر تصویری، دکتر قاسم جان‌بابایی افزود: امیدواریم با تلاش بیشتر و اختصاص منابع مورد نیاز هرچه زودتر شاهد بهره‌برداری از این پروژه  بزرگ باشیم .

این مسئول با اشاره به اینکه هم‌اکنون این طرح با اتاق‌های عمل و زایمان و همچنین بخش های ویژه مثل CCU و ICU  در حال تکمیل شدن است ابراز امیدواری کرد بعد از تکمیل طرح بتوان نسبت به ارائه خدمات مورد نیاز به مردم اقدام کرد.

جان بابایی ، دانشگاه علوم پزشکی یزد را از دانشگاه‌های پیشرو در نظام ارجاع دانست و  بیان داشت: هم‌اکنون در شهرستان‌های استان یزد نظام ارجاع به اجرا درآمده و به امید خدا به تدریج پرونده الکترونیک برای مردم استان اجرا خواهد شد .

بازدید از خدمات پاراکلینیک و شیوه ارائه خدمت به مردم و همچنین رونمایی از نظام ارجاع الکترونیک و سامانه پکس (سامانه داشبورد مدیریتی) بیمارستان حضرت فاطمه الزهرا(س)  از برنامه‌های این بازدید بود .

عملیات اجرایی این طرح از سال ۱۳۸۹ آغاز شد و تاکنون با حمایت خیران منطقه و بخشی از بودجه دولتی، ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد؛ برای تکمیل این طرح که برای ارائه خدمات بهتر به بیماران باید کار ساخت آن به اتمام برسد به پیگیری ها برای جذب بودجه نیاز است .

طرح توسعه بیمارستان مهریز با هشت هزار مترمربع زیربنا در چهار طبقه در دست ساخت است که با بهره برداری از آن زمینه اشتغال مستقیم ۶۰۰ نفر فراهم می‌شود.

فعالیت درمانی و بهداشتی این بیمارستان از سال ۱۳۷۲ آغاز شده که شامل درمانگاه عمومی و تخصصی ، بخش های زنان و زایمان ، جراحی، اورژانس، اطفال، آزمایشگاه، رادیولوژی، دیالیز و چشم پزشکی است.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری مهریز در ۳۰ کیلومتری شهر یزد قرار دارد.

پیام بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *