شناخت ظرفیت های استان ها، باعث پیشرفت بانک ایران زمین می شود

شناخت ظرفیت های استان ها، باعث پیشرفت بانک ایران زمین می شود

مدیر سایت بدون دیدگاه

وحید علیزاده مدیریت شعب استان های اصفهان، قم، مرکزی و چهارمحال و بختیاری بانک ایران زمین، در جلسه ای با همکاران شعب بر برنامه ریزی و تلاش کارکنان در جهت ارائه خدمات با کیفیت به مشتریان تاکید کرد و گفت: همکاران باید با رفتار حرفه ای، علایق مشتریان را سنجیده و با توجه به سلایق و نیاز های آنان، بسته های خدماتی متنوع را ارائه کنند.

به گزارش خبر تصویری ، علیزاده مشارکت و ارائه راهکار از سوی همکاران در امور مختلف را عاملی موثر در جهت جلب اعتماد مشتریان بیان کرد و افزود: تسلط کلیه کارکنان بر محصولات بانک به خصوص سرویس های بانکداری مدرن، باعث آگاهی کامل مشتریان و استفاده از خدمات بانکداری دیجیتال در تلفن های همراه خود خواهد شد.

بهزاد ترویجی معاون اداری و مالی شعب استان تلاش و برنامه ریزی را به عنوان شاخص حرکت همکاران به سوی موفقیت های بیشتر بیان کرد و گفت: معرفی دقیق محصولات بانک و نیروی انسانی با انگیزه و آگاه، ترکیبی است که باعث جذب مشتری و رضایت آنان از بانک خواهد بود.

گفتنی است که مدیریت شعب استان های اصفهان، قم، مرکزی و چهارمحال و بختیاری بانک ایران زمین، از جمله مدیریت های وسیع استانی  این بانک باست که علاوه بر جذب تعداد قابل توجهی از مشتریان، دارای پتانسیل ها و ظرفیت های فراوان مالی و سرمایه گذاری است.

پیام بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *