با اجازه اسپانسرها، بله

با اجازه اسپانسرها، بله

.. .. بدون دیدگاه

خبر تصویری – در یکی دو سال اخیر، انتشار ویدیوها و تصاویر پر زرق‌ و برق از مراسم ازدواج چهره‌های شناخته‌شده در فضای مجازی به امری متداول تبدیل شده است.

🔹این روند که از اواخر دهه ۹۰ و با افزایش شمار کاربران ایرانی اینستاگرام آغاز شد، در ماه‌های گذشته شدت بیشتری گرفته است.

🔹مخاطب بی‌آنکه بداند عروس و داماد خودشان هزینه‌ خاصی نکرده‌ و بیشترِ مخارج با اسپانسر بوده است با حسرت به این تصاویر نگاه می‌کند.

🔹انتشار ویدیوهای خصوصی از مراسم ازدواج با تغییر بسترهای فرهنگی و اقتصادی به امری عادی و حتی مورد انتظار تبدیل شده است.

🔹این تغییر، در واقع، نشانه‌ای از تغییر ارزش‌های فرهنگی جامعه است که در بلندمدت آثار خوبی به همراه ندارد.

پیام بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *