بیست و یکمین جشنواره تابستانی کیش با رویکردی نوین در جزیره کیش آغاز به کار کرد

تیر ۹, ۱۳۹۷ 199 نمایش

بیست و یکمین جشنواره تابستانی کیش با رویکردی نوین در جزیره کیش آغاز به کار کرد
مراسم افتتاح بیست و یکمین جشنواره تابستانی کیش که با اجرای موسیقی سنتی بندری بر روی اسکله تفریحی و اجرای مراسم نور افشانی با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش ، مسئولان محلی و جمعیت چند هزار نفری از شهروندان و گردشگران همراه بود بیانگر نگاهی ویژه تر به بحث گردشگری و جشنواره های کیش است .
نکته حائز اهمیت در خصوص این جشنواره تابستانی ارائه تسهیلات سفر به گردشگران است . این تصمیم به گفته برنامه ریزان این طرح در پی توسعه و تسهیل سفرهای داخلی ، جلو گیری از خروج ارز و حمایت از جزیره کیش به عنوان کالای ایرانی در حوزه گردشگری است.
آنچه مسلم است ایجاد انگیزه و غنا بخشی به جشنواره تابستانی کیش محور اصلی جشنواره امسال است تا با ارتقاء فرهنگی جشنواره و بهره گیری از فرهنگ های کشور های کهن و شهر های ساحلی ، گردشگران تصویری متفاوت از جشنواره تابستانی در کیش ببینند .
ارائه کارت های هدیه به گردشگران نیز که در پی مشارکت فعالانه بخش خصوصی با سازمان منطقه آزاد کیش و عزمی همگانی برای تحول گردشگری این جزیره روی داده ، اقدامی دیگر است که نشان میدهد علاوه بر تو سعه برنامه های جشنواره ، حمایت از مسافران در شرایط امروز کشور نیز از چشم برنامه ریزان تابستانی کیش دور نمانده است .
از سویی دگر تلاش مسئولان کیش برای تهیه هدایا و اعتماد سازی بین گردشگران در انجام وعده ها از اقدام ارزنده دیگری است که در دستور کار قرار گرفت و در این جشنواره به گفته مسئولان گردشگری کیش تمامی هدایا از پیش خریداری شده و به محض مشخص شدن برندگان به آنان اعطا میشود .
جشواه تابستانی کیش در کنار همه فراز و فرود ها ، تلاشی جمعی برای توسعه گردشگری داخلی ، رونق اقتصادی و رفاه عموی است . در این جشنواره با راهبری سازمان منطقه آزاد کیش همه فعالان حوزه های مختلف در جزیره کیش دست به دست هم داده اند تا طرحی نو دراندازند و از شرایط کنونی به عنوان فرصتی برای توجه به ظرفیت های داخلی و افزایش گردش مالی و گردشگری در کشور بهره گیرند .
لازم به ذکر است که جشنواه تا بستانی کیش با برگزاری برنامه های مختلف از ۸ تیر در جزیره کیش آغاز به کار کرد و تا ۱۵شهریور ادامه دارد . برگزاری هفته های فرهنگی برای ۴ کشور ، نمایشگاه و جشنواره های شهر های صاحلی ، برگز اری جنگ ها و کنسرت ها ، اجرای مسابقات شاد خانوادگی ، اهدای هدایا به قید قرعه و اعطای کارت های هدیه به تمامی مسافران کیش از برنامه های جالب توجه در بیست و یکمین جشنواره تابستانی کیش است .

پیام بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *