video

بازار پوشاک شب عید، زیر سایه رکود

اسفند ۱۶, ۱۴۰۰ 638 نمایش

صنعت پوشاک به دلیل ارتباط مستقیم با زندگی روزمره، سومین کالای پراهمیت در سبد خانوار، بعد از مواد غذایی و مسکن است؛ اما گزارش‌ها از بازار این کالا در ایران، از کاهش شدید تقاضا در این حوزه حکایت دارد؛ تا جایی که بسیاری از دست‌اندرکاران این صنعت معتقدند در آستانه سال‌ نو، پوشاک از اولویت خرید مردم خارج شده است. در چنین شرایطی اما دولت می‌گوید می‌خواهد به وضعیت این صنعت سروسامان بدهد؛ وعده‌ای که باید دید چه خواهد شد.

پیام بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *