نامه اعتراضی انجمن های لوازم خانگی به روند واگذاری نمایشگاه لوازم خانگی

نامه اعتراضی انجمن های لوازم خانگی به روند واگذاری نمایشگاه لوازم خانگی

خرداد ۹, ۱۴۰۳ 4446 نمایش

خبر تصویری – تعدادی از انجمن های مرتبط با لوازم خانگی در نامه اعتراضی به وزیر صمت خواهان بررسی و رسیدگی به چگونگی واگذاری نمایشگاه لوازم خانگی شدند.
به گزارش خبرنگار خبر تصویری در این نامه که توسط انجمن تولید کنندگان لوازم خانگی ، انجمن قطعه سازان لوازم خانگی ،انجمن لوازم خانگی کوچک و انجمن لوازم صوتی و تصویری امضا شده است آمده است :
جناب آقای دکتر علی آبادی
وزیر محترم صنعت ، معدن و تجارت
احتراماً در خصوص واگذاری نمایشگاه لوازم خانگی به شرکت سهامی خاص تابناک توسعه فیدار در مرداد ماه امسال ،ابهامات زیر وجود دارد .
۱-واگذاری برگزاری نمایشگاه به شرکت مذکور در حالی انجام شده است که برخلاف رویه سال‌های قبل و دستورالعمل‌های صدور مجوز نمایشگاهی مربوطه فراخوان برای مجری توسط سازمان توسعه تجارت انجام نشده است.
۲- شرکت مذکور در تاریخ ۱۴۰۲/۰۷/۰۸به ثبت رسیده است چگونه شرکتی با سابقه ۸ ماهه از زمان تاسیس توانسته ۲۵۰ امتیاز برگزاری نمایشگاه و همچنین مجوز برگزاری نمایشگاه را کسب نماید.
۳- شرکت تجاری مذکور با سرمایه ۱۰ میلیون تومان با موضوع فعالیت خرید و فروش ، واردات و صادرات ،توزیع، حمل و نقل درون شهری و کالاهای بازرگانی می‌باشد و در لیست شرکت‌های مجری نمایشگاهی واجد شرایط نیز نمی‌باشد .

 


چهار انجمن ذیل تقاضای رسیدگی به موضوع را دارند خواهشمند است دستور فرمایید جهت برگزاری هرچه بهتر نمایشگاه از همه ظرفیت‌های تشکل‌های استفاده گردد و شرکت سهامی نمایشگاهی بین‌المللی امسال برگزار کننده نمایشگاه باشد.
لازم به ذکر است سال گذشته نیز برخی شرکت های بزرگ لوازم خانگی نسبت به چگونگی واگذاری غرفه های نمایشگاهی اعتراض داشتند و برخی نیز به همین دلیل در نمایشگاه حضور نیافتند و این موضوع نیز از طرق مختلف به اطلاع وزیر صمت رسیده بود .

پیام بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *