video

سردار آزمون: قول داده بودم اشک بحرینی ها را دربیاورم

18 خرداد 1400 1445 نمایش

سردار آزمون، مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان در خصوص دیدار مقابل تیم ملی بحرین اظهار کرد: این برد برای مردم کشورم ایران است. کسی که به کشورم توهین کند را فراموش نمی‌کنم و به خودم قول دادم، تمام تمرکزم را برای این بازی بگذارم. خوشحالم که بحرین را شکست دادیم. آن‌ها در این زمین به ایران توهین کردند و من هم در این رابطه به خودم قول داده بودم اشکشان را در بیاورم و ۲ گل وارد دروازه بحرین کردم.

آزمون ادامه داد: در دیدار رفت آن‌ها به سرود ملی کشورم ایران خندیدند، اما من امروز به آن‌ها خندیدم. کاری کردم بغض در گلویشان جمع شود. من به این تیم ملی افتخار می‌کنم؛ زیرا تیم ملی ایران بسیار منظم است. مهدی طارمی یکی از بازیکنان با استعداد آسیا است. من و مهدی طارمی هم را خوب می‌شناسیم و خیلی خوشحالم که کنار او بازی می‌کنم.

مهاجم تیم ملی کشورمان در پایان افزود: حالا تمام تمرکزمان روی بازی با عراق است و برای رویارویی با عراقی‌ها بهانه‌ای به نام زمین نداریم. در تمرینات شاداب هستیم. تعویض‌های اسکوچیچ فوق العاده بود و من و احسان حاج صفی به بچه‌ها قول این را دادیم که باید بحرین را شکست دهیم. خدا را شکر می‌کنم که تیم بزرگ بحرین را به آسانی بردیم و دل ۸۰ میلیون ایرانی را شاد کردیم. وظیفه ما این است که از پرچم ایران در ورزش دفاع کنیم. ان شاءالله در بازی‌های آینده بیشتر می‌درخشیم.

پیام بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *