کمپین نوروزی بهارانه با هدف پرکردن اوقات فراغت همکاران گروه مالی گردشگری و بانک گردشگری و همچنین کارکنان شرکت های تابعه در ایام قرنطینه با استقبال چشمگیر مواجه شد.
به گزارش پایگاه خبری و اطلاع رسانی “خبرتصویری” به نقل از روابط عمومی گروه مالی گردشگری، برنامهریزی، اطلاع رسانی، طراحی و اجرای این کمپین توسط مدیریت روابط عمومی و مدیریت منابع انسانی همسو با فرهنگسازی برای ماندن در خانه و پرهیز از مسافرت در ایام نوروز بود که از روزهای پایانی اسفندماه گذشته شروع و با ۸۳۶ نفر دنبال کننده تا روز ۱۵ فروردین ماه امسال ادامه یافت.
کمپین بهارانه شامل مسابقه کتابخوانی، معرفی جاذبه های گردشگری؛ معرفی و انتشار بخش هایی از فیلمهای سینمایی برتر ایران و جهان، ارائه هفت دوره آموزشی به منظور ارتقا دانش و توانمندسازی کارکنان و دیگر برنامههای سرگرمی و تفریحی بود که در پایان با انجام قرعه کشی و مشخصشدن برندگان به کار خود پایان داد و جوایز ارزنده آن شامل گوشی هوشمند، ساعت هوشمند، دوچرخه و … به زودی و طی مراسمی به برندگان اهداء خواهد شد.